TOP 6 ulubionych produktów firmy PureRein


Pamiętam swoją pierwszą paczkę od PureRein. Przyszła z Gdyni aż do samego Krakowa. Pamiętam jaka wtedy byłam szczęśliwa. Coś zupełnie nowego w mojej kuchni. Zmiana produktów na totalnie  inny wymiar, na to z czym do tej pory nie miałam jeszcze do czynienia.

Dzisiaj po blisko 4 latach mam swoje TOP 6, które koniecznie musicie spróbować, bo jestem przekonana, że nigdzie nie znajdziecie takiej jakości.


TOP 6. MĄKA GRYCZANA


Przede wszystkim lubię ją za to, że zawiera bardzo dużo składników odżywczych i niski poziom IG. Jest szarobrązowego koloru i ma specyficzny smak z nutą goryczy. Mój stały zamiennik mąki pszennej do bułek, naleśników, ciast czy placków z cukinii.


Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna  1407 kj/336 kcal
Tłuszcz 3,1g
Węglowodany  69,3g
Białko 12,6g
Błonnik 5,9g
Sól 0,01g

Kup tutaj

TOP 5. KSYLITOL


Odkąd spróbowałam ksylitolu nawet nie patrzę już w sklepie w stronę cukru! Biały kryształ smakuje i wygląda identycznie jak zwykły cukier. Ma również niemal identyczny smak, za co kocham go jeszcze mocniej.


Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna  1000 kj/240 kcal
Tłuszcz 0g
Węglowodany  100g
Błonnik 0g
Białko 0g
Sól 0g 
 

TOP 4. DAKTYLE


Moja słabość ! Doskonałe źródło energii, zwłaszcza zaraz po treningu. Idealne nie tylko do słynnych kulek mocy :) To one grają główną rolę w fit banoffee, które pojawi się tutaj niedługo jako jeden z ulubionych deserów.

Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna  1158 kj/277 kcal
Tłuszcz 0,15g
Węglowodany  75g
Białko 1,8g
Błonnik 6,7g
Sól <0,01g






 
Kup tutaj

 TOP 3. MASŁO GHEE


Kto używał choć raz ten doskonale wie, że to masło ma intensywniejszy smak niż to klasyczne.
W mojej kuchni zdecydowanie króluje podczas smażenia, gotowania, pieczenia, a także „na zimno”do świeżych, ciepłych, domowych bułek.


Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna  3700 kj/900 kcal
Tłuszcz 100g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone 60g
Węglowodany  0g
Białko 0g
Sól 0g

Kup tutaj

TOP 2. SŁODKA PASTA KOKOSOWA


Wyjątkowa, jedyna, najlepsza, niesamowita! Pozostawia na twarzy zawsze uśmiech. Smakuje jak Raffaello!!! Pasta króluje u mnie jako krem do ciast, naleśników, deserów alee najlepiej smakuje wyjadana łyżeczką prosto ze słoika. 

Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna 1913,3kj/457,6 kcal
Tłuszcz 47,8g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone 40,2g
Węglowodany 45g
- w tym cukry 4,2g
Alkohole wielowodorotlenkowe (poliole) 24,7g
Białko  4,2g
Błonnik 15,8g
Sól 0,01g



Kup tutaj

TOP 1. MASŁO ORZECHOWE CRUNCHY


Ideał tej marki. Coś o nigdy się nie nudzi. Można się w nim zakochać na całe życie..

To masło ma idealną, gładką konsystencję, jest płynne co oznacza, że jest świeże !



Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna 2345 kj/560 kcal
Tłuszcz 46,1%
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone 6,10g
Węglowodany 19,2g
Błonnik  7,3g
Białko 25,7g
Sód 0,016g


Kup tutaj











Komentarze

Popularne posty